ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ

Η Διοίκηση της B&B αναγνωρίζοντας τον ρόλο της Εταιρείας στην παγκόσμια αγορά και στον τομέα της πληροφορικής και των τεχνολογιών επικοινωνίας, δεσμεύεται για τη συνεχή προσπάθεια από μέρους της ώστε να ανταποκριθεί με υπευθυνότητα και αποτελεσματικότητα στις απαιτήσεις και τις προσδοκίες των πελατών της.

Σκοπός της B&B είναι η παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας στους πελάτες της, οι οποίες θα υπερβαίνουν κάθε φορά τις προσδοκίες τους και θα παρέχουν υψηλή προστιθέμενη αξία σε αυτούς.

Στα πλαίσια αυτά μελετήθηκε, εγκαταστάθηκε και χρησιμοποιείται ως εργαλείο Διοίκησης, Σύστημα Διαχείρισης της Ποιότητας προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις του Διεθνούς Προτύπου ISO 9001:2008.

 

ΠΕΔΙΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ :

α. Σχεδιασμός, Ανάπτυξη, Προσαρμογή, Διάθεση και Υποστήριξη Λογισμικού για Μονάδες Υγειάς
β. Σχεδιασμός, Ανάπτυξη, Προσαρμογή, Διάθεση και Υποστήριξη Λογισμικού και Πληροφοριακών Συστημάτων
γ. Μεταφραστικές Υπηρεσίες

 

Η λειτουργία του Συστήματος Ποιότητας στοχεύει στη διαρκή βελτίωση των διεργασιών της B&B μέσω:

  1. της παρακολούθησης και ανάλυσης μετρήσιμων αποτελεσμάτων
  2. της διαχείρισης που βασίζεται σε πραγματικά δεδομένα και καταγεγραμμένες διεργασίες
  3. της συμμόρφωσης με τις ισχύουσες νομοθετικές και κανονιστικές διατάξεις και συνακόλουθα στη συνεχή αύξηση του βαθμού ικανοποίησης των πελατών.

Για τη στήριξη της λειτουργίας του Συστήματος η Διοίκηση της B&B δεσμεύεται για την ανάπτυξη και διατήρηση άριστης υποδομής και υψηλού επιπέδου ανθρώπινου δυναμικού το οποίο ενθαρρύνει να:

  1. συμμετέχει ενεργά στις λειτουργίες της Εταιρείας
  2. συμμορφώνεται με τις απαιτήσεις του Συστήματος Διαχείρισης της Ποιότητας
  3. συμβάλλει στη διαρκή εδραίωση και βελτίωση της αποτελεσματικότητάς της παρέχοντας όλα τα μέσα για τη συνεχή ανάπτυξή του.